2012. február 23., csütörtök

Tevel után irány Gara!


Közel ötvenen jöttek el február 19-én a teveli könyvbemutatónkra, melyet a Teveli Fiatalok Egyesülete szervezett – ezúton is köszönöm Asztalos Zoltánnak! Jómagam beszéltem a könyv megszületéséről és a fotótúrákról, ahol az erdélyi és bukovinai képeket készítettem. Alkotótársam lánya, Vurczer Fruzsina pedig felolvasott két történetet: a Vallomás ezen az estén is könnyeket csalt a szemekbe. A könyvbemutatóval együtt fotókiállításom is nyílt a teveli művelődési házban, ahol 37 képet tekinthetnek meg az érdeklődők.

A rendezvény második részében II. Faddi Varga János királyi főszakács tartott ínycsiklandozó előadást és kóstolót a magyar reneszánsz konyha remekeiből.

Következő könyvbemutatónk február 27-én, hétfőn 17 órakor lesz Garán, a művelődési ház kistermében. Itt a könyvben megjelent fotókat ki is vetítem, és többről is mesélek érdekes történeteket. A helyszínen természetesen lehetőség lesz a könyvvásárlásra is. A szervezést már most köszönöm Antal Zsoltnak, a Garai Székelykör Egyesület képviselőjének.

1 megjegyzés:

  1. A kedves tevelieknek köszönöm az érdeklődést, alkotótársamnak és Fruzsinak pedig, hogy tartották a frontot.

    VálaszTörlés