2012. február 29., szerda

Garán közel harmincan vártak ránk

Nagyon barátságosan fogadtak bennünket február 27-én Garán, a könyvbemutatónkon. Alkotótársam betegsége miatt nem tudott elkísérni, így Horváth Klári barátnőmmel ketten vágtunk neki az útnak. A művelődési házban közel harmincan voltak kíváncsiak a könyvünkre, több generációt is képviseltek a jelenlévők.

Beszéltem a kötet létrejöttéről, alkotótársam és jómagam tevékenységeiről, illetve több mint száz fotót vetítettem az erdélyi és bukovinai fotótúrákról, amelyeken a könyv felvételeit is készítettem. A jelenlévők nagy része szintén bukovinai székely származású volt, így hamar megtaláltuk a közös hangot, és a kérdések nyomán hangulatos beszélgetéssel végződött a nap. Köszönöm a szervezést Antal Zsoltnak, és a szívélyes fogadtatást minden jelenlévőnek!


1 megjegyzés:

  1. Szívből sajnálom, hogy még ide sem mehettem el.
    Különösen, hogy Réka erről az "állomásról" is igen meleg hangon mesélt.
    Köszönöm az érdeklődést és, hogy több garai otthonban jelen lehetek könyvünk által.

    VálaszTörlés