2012. február 5., vasárnap

Séta a hóban

Tegnap este – párszáz köbméter hó ellapátolása után – úgy döntöttem, sétálok egyet városunkban, Bonyhádon. Az eredeti célpont a művelődési ház volt, ahol székely bált rendeztek, és fotókat kellett készítenem a Tolnai Népújság számára. Gondoltam, az autó hadd pihenjen csak a jó meleg garázsban, én pedig jóval a bál kezdete előtt nekivágtam a sétának. Síruhában, nyakamban fényképezőgéppel, kezemben fotóállvánnyal. Mert hát hogyan másképp?

Kicsit körbejártam a várost, megnéztem, mi hogy mutat a hóesésben. Még szebb lett volna, ha mindezt a karácsonyi díszvilágítás idején tehettem volna meg, de így is volt mit fotóznom. Kihagyhatatlan volt a gimnázium, a könyvtár és a Városháza megörökítése.

Az utcán kevés ember járt. Két ismerőssel is találkoztam. Egyikük mindjárt tudta, hogy téli képeket készítek, másikuk viszont megkérdezte, elkergettek-e otthonról. Szerintem nem csak az megy az utcára esti hóesésben, akinek muszáj. Legalábbis remélem. Hiszen tiszta a levegő, szép a fehérlő hó, jó hallgatni mikor a csizma talpa alatt ropog a hó, és bizony van miben gyönyörködni.

A bálba is beengedtek síruhában, amit természetesen levettem, mielőtt a táncterembe léptem fotózni a bálozókat. Szép este volt.

5 megjegyzés:

  1. Szia Réka!
    Nagyon szépek a "meglátásaid"! Nem sok alkalom nyílt ezen a télen havas fotót készíteni környékünkön.Jó, hogy kihasználtad ezt a szép estét! Szerintem is több embernek kellene "csak úgy" sétálgatni ezeken a szép havas estéken...
    Márti

    VálaszTörlés
  2. Szia Márti! Tényleg jólesett sétálni a hóesésben, de azt tapasztaltam, ilyenkor az emberek inkább bent maradnak a meleg szobában. Felvetődött bennem, hogy legközelebb feldobom a kérdést, ki jön velem fotózgatni a hóban. Legközelebb ki is próbálom, hátha... :-) R

    VálaszTörlés
  3. Bébiszitter hiányában nem tudok sajnos Veled tartani...de tavaly mikor még Apa itthon volt és leesett a hó, itthon hagytam Őt meg a bébit és jártam egyet este a városban! Úgyhogy én képes lennék elhagyni a jó meleg szobát! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez az Manka! :-) De mehetünk napközben is, visszük a leányzót szánkón

    VálaszTörlés