2011. július 3., vasárnap

Köszönet az Olvasóknak!

Kedves Olvasók, szeretném megköszönni, hogy a blog június 21-ei meghirdetése óta a jelen percig 1608-an látogattatok el ide! Legtöbben természetesen Magyarországról, de volt olvasónk Németországból, Amerikából, Romániából, Svédországból, Kanadából, Egyesület Királyságból, Spanyolországból, Ausztriából, Belgiumból és Izraelből.
Akadnak, akik itt a blogon reagálnak egy-egy fotó vagy történet kapcsán, amit mindig nagy örömmel veszünk. Van aki magánlevélben fejti ki véleményét, ezek közül idézek most néhányat – természetesen név nélkül:
"Réka! Mindig tudtam, hogy csodálatosak a képeid. S azt is, hogy Bea egy fantasztikus író. Azt, hogy Ti ketten összetalálkoztatok, az is egy csoda."
"Szép a blog-od, szeretem a képeidet, talán az tetszik a legjobban, ahol a néni elbúcsúzik a tehéntől, ahol a lelke a szemében ül."
"A képek gyönyörűek, és aki hegyimádó, az igazán megérti, mit jelentenek neked is. Bea Vallomás című írását olvasva pedig elém varázsolta a székelység lelkét, különlegességét."
"Lám, megkönnyeztem a Vallomás című írást."
"Már a "Vallomás" után elbőgtem magam, úgy hogy nem sikerült végig böngésznem, de tutira többször felkeresem majd, és nagyon jó ötletnek tartom!"
"A külső megjelenés is nagyon szép! A betűtípus és a színek egyaránt telitalálat! Gratulálok!"
"Már az első írás után könnyes lett a szemem, elég szívszorító... ajánlom barátaimnak is, köszönöm."

1 megjegyzés:

  1. Kedves Olvasók!

    Csatlakozom Rékához.
    Köszönöm szépen, hogy az írásaimat is olvassátok.
    Minden alkotónak fontos a visszajelzés - bármilyen előjelű legyen is az -, én is nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre.
    Nagyon megható és inspiráló, hogy eddig csak elismerő szavakat kaptunk.

    Réka, Neked köszönöm, hogy lenyűgöző képeid által felépíthettem egy mesevilágot, s e kis univerzum lakóinak történeteit közreadhatom.

    VálaszTörlés