2011. június 20., hétfő

Erről az oldal(am)ról

Üdvözlök mindenkit a "Képekben az élet" című blogon. Szeretném megosztani minden olvasóval, hogy hogyan született ez az oldal.
Hobbim a fotózás, és bukovinai székely származásúként mindig vonzott Erdély és Bukovina. A Győri Fotóklub vezetői által szervezett erdélyi fotótúrához 2005-ben csatlakoztam első alkalommal. Aztán 2007-ben, 2008-ban, 2009-ben és 2010-ben is. Nekik köszönhetően eljutottam az egykori Hadikfalvára (Dornesti), ahonnan nagyszüleim Magyarországra érkeztek. Feledhetetlen élmény volt.
Fotóimat azóta kiállításokon és vetítések alkalmával is bemutattam, illetve közösségi oldalakra is feltettem párat. Itt talált rájuk V. Gänszler Bea újságíró kollegám, akit megihlettek a fotóim, és elkezdett hol megható, hol humoros történeteket írni hozzájuk. A blogot is ő készítette nekem, amiért hálával tartozom. Köszönöm, Bea! 
Akkor most blogra fel, lássunk és olvassunk közösen!

7 megjegyzés:

  1. Kedves Réka,
    tudtam, hogy egyszer te is beszállsz a blogozók nagy csapatába, csak ki kell várni:-)
    Sok sikert és örömet a naplóvezetéshez!

    VálaszTörlés
  2. Fényképeid tematikája/hangulata a http://fototanu.blogspot.com/ blogon láthatókra (is) emlékeztet.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsa, örömmel üdvözöllek! Elsősorban az erdélyi és bukovinai élményeket dobnám fel, de néha biztos becsúszik más is ;-) Puszi!
    Skandikamera köszi a blog-ajánlót, meg fogom nézni!

    VálaszTörlés
  4. Halihó Réka!
    Na, ilyen blogra gondoltam, amikor egyszer érdeklődtem a képeiddel kapcsolatban! Köszi, hogy megosztod velünk a "meglátásaidat"! Az külön tetszik, hogy a gondolataidat is olvashatjuk egy-egy képhez kapcsolódóan!
    Sok örömet kívánok én is a blogozódáshoz! :))
    Márti

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, Márti! A blog Bea ötlete volt, és ő is készítette el nekem, amiért hálás vagyok. Az írással azt hiszem már nem lesz gondom. ;-)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Réka!
    Ezek a képek teljesen olyanok, mintha valaki lefotózta volna az élet egy-egy elkapott pillanatát. Sőt! Ezek a fotók, mintha képek volnának. Életképek. Természetesen nem lehet összetéveszteni a festménnyel, bár vannak realista festők, akik szinte fotóminőségben festenek. Te a blendéves festesz. Csak vigyázz, nehogy túl mélyen márts mert akkor elmaszálódik a kép. Blogodhoz gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Art-úr! Köszönöm szavaidat, igyekezni fogok, hogy ne maszatolódjon el semmi. Szeretem tisztán megmutatni a valóságot, a gyönyörű tájakat és a kedves embereket egyaránt. És kívánom mindenkinek, aki kedvét leli a fotóimban, hogy jusson el legalább egyszer Erdélybe és Bukovinába!

    VálaszTörlés